Neem contact met ons op voor persoonlijk advies van een didactisch adviseur.
Als gebruiker van een methode kun je inloggen op de software van die methode. In de software vind je inhoudelijke informatie over het lesgeven met die methode, bijvoorbeeld in de vorm van een algemene handleiding, jaarplanning en/of toetsnormering. Kom je er niet uit of heb je geen inloggegevens voor de software? Natuurlijk kun je op ieder moment contact met ons opnemen voor advies.
We bieden scholen en andere zakelijke klanten de mogelijkheid om een zichtzending aan te vragen van onze methodes. Met een zichtzending kun je alle materialen drie maanden lang kosteloos uitproberen. Wil je bepaalde materialen alvast digitaal bekijken? Ga dan naar onze webshop voor inkijkexemplaren.
Een zichtzending is een pakket met een selectie van materialen uit een methode. Je krijgt ook toegang tot het digitale deel van de methode. We bieden zichtzendingen aan voor Atlantis, Blits en Uit de Kunst. Een zichtzending kun je drie maanden kosteloos en vrijblijvend uitproberen.
Je mag een zichtzending drie maanden lang kosteloos en vrijblijvend uitproberen.
Wij denken graag met je mee. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Nee, het is niet nodig om de zichtzending zelf terug te sturen: we halen die kosteloos bij je op. Neem contact met ons op om een datum in te plannen.
Neem bij verlies of beschadiging van materialen uit een zichtzending contact met ons op. We denken graag met je mee over een oplossing.